A parfümnél csak a logót és a terülőmintát használtam. Ez is külön dobozba kerül az üzletek polcaira, ezért nem került rá vonalkód és más adat sem.

Végül elérkeztem az ajándékdoboz tervezéséhez, amelynek az a jellegzetessége, hogy nem kell ragasztani, hanem összehajtogatható. A kiterített palást alapszíne a fekete, ha kinyitjuk akkor látjuk a fedelén belül a pink dobozbelsőt, ami miatt két oldalas nyomtatást igényel. A fedélen található a logó, az oldalán a vonalkód és a doboz tartalmára vonatkozó adatok, az alján pedig a dobozban található termékek vonalas megjelenítése, és elnevezése. A doboz külső borítása színes, így belül úgy gondoltam fehér színű tartót tervezek, mivel így hangsúlyosabb és figyelemfelkeltőbb a termékek csomagolása, ahogy kinyitjuk a doboz fedelét. A kis fülek lehajtásával tudjuk elérni, hogy megtámasszák az egyes termékeket, így megakadályozva az esetleges sérüléseket a dobozban.

Készült egy általam készített számítógépes makett, amely bemutatja egymás mellett a termékeket és a dobozt.
Így visszagondolva a tervezési folyamatra igazán izgalmas volt, ezt az első kijárási korlátozás alatt készítettem, volt időm megrajzolni a terülőmintát, a doboz palástját, elkészíteni a logót, kitalálni az egészet. Megmondom őszintén nagyon szeretem az összetettebb, egymásra épülő feladatokat, amikor én találom ki a logót, a színeket, a grafikát.
Ilyenkor képes vagyok szétagyalni magam, hogy mit hogyan oldjak meg és éjszakákat azzal tölteni, hogy gondolatban elhelyezgetem a szövegflekkeket, a grafikai elemeket, amelyeket aztán meg is valósítok és amiből pár arra a sorsra jut, hogy nem lesz belőle semmi, mert mégsem passzol, mégsem szép. Aztán van olyan, hogy összevissza pakolgatom az elemeket és egyszer csak rátalálálok a tökéletes elrendezésre… egy a lényeg “jónak is kell látszani!”…
Követhetsz a Facebookon, az Instagramon, illetve feliratkozhatsz hírlevelemre is, ha szeretnél értesítést kapni a bejegyzésekről! 🙂
Köszönöm, hogy velem tartasz!
Szeretettel,
Somogyi Edina